29 mars 2011

Fyller dagarna med...

...tid som inte är så mkt framför datorn.
Istället betydligt otrevligare saker.

De fylls med:
Den jävliga lunginflammationen
..Som medför vidrig hosta liknande en atombomb i styrka...
..Som i sin tur river sönder hals luftrör och lungor...
Frossa mixat med svettningar, illamående och yrsel.

Den vidriga hostmedicinen är slut, men inte fan e jag bätter för det.

OM jag skulle få tid till nåt utöver ovanstående, så blir det:
Disk
Matlagning
Tvätt
Småfixande
...och med big brother på i bakgrunden.

I know. I´m booooooring!
..håller fullständigt med...

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag fann din blogg idag och har nu läst lite grann. Jag såg katogorin tatuering och var tvungen att kolla då jag är stormförtjust i tatueringar och jag måste säga att jävlar vad snygg din tatuering är! Verkligen skit snygg!

    SvaraRadera
  2. Nä du! Kom igen när du mår bättre. Inte är du boring inte. KRAM!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!