15 februari 2011

Tja!

Gårdagen... alla hjärtans dag...
Ja, det va mys på hög nivå :) Kollade 2 filmer, käkade god mat, hade tända ljus i lägenheten.. Ja, sådär lite extra mysigt alltså. Inget köpande av kärlekspresenter, vi hade det kanon iallafall :P

Ringde farmor som fyllde 81 oxå.

Idag e det vanlig vardag igen.
Sekreteraren från psyk ringde och hade hittat en ny läkartid på fredag till mig.
Älsklingen har åkt till jobbet.
Snön faller rejält ute.
Katten sover och jag tar det bara lugnt.

Ska verkligen anstränga mig att ta det lugnt idag. Kände för nån timme sen att jag fick kanon-nervsmärta i högerarmen. Tillfälligt lugnt just nu, men jag vet att det innebär att jag måste låta den va nu.

Annars inget mer.
Tjo på er!

1 kommentar:

  1. En lagomdos av mittemellan skadar aldrig:). Men smärtan kanske vi kunde sudda ut.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!