18 januari 2011

Morrn på er

Gäääääsp!
Ja, ny dag, nya tag.
Varm choklad o cigg.

Hoppas mina linser kommer på posten idag. Vill gärna ha dom innan jag drar till skåne ju..
Mamma o pappa va här en sväng igår. Mamma skulle köpa älsklingens förra mobil (android-mobil).
Innan dom kom, stack vi o lämnade papper till hyresföreningen samt köpte en SE x8-mobil till amor.
Sen drog han till jobbet.

Annars va det inte så mkt mer under gårdagen.
Mamma o pappa va här några timmar.

Idag... är det inget på schemat direkt. Om inte linserna kommer såklart, då åker jag o hämtar ut dom.
Imorrn e det dags för fys-koll på psyk igen. Har ju höjt concertan igen. Tar ytterligare 18 mg nu, kl 14. Hade det innan, men då fick blodtrycket spel (eller om det va BT-manchetten)

Nähäpp... kolla runt lite nu kanske? På nätet asså...

Tjo!

1 kommentar:

  1. sv: det är en risk att kroppen blev chockad när jag slutade med näringsdrycker, började motionera mer och uteslöt mer och mer kolhydrater. får hoppas att den höjs av lite vila, mer kolhydrater tillbaka :)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!