25 januari 2011

Hellooooooo

Sussade lääääänge idag. Vaknade först vid typ halv 9, men sen la jag mig igen o sov ända till halv 1! Det händer inte ofta kan jag lova!

Har nu fixat ner saker till förrådet i källaren. Har ju fått nyckeln till den lite tidigare.
Tyvärr var det nån som tagit beslag på just vårt förråd, så det första man fick göra va ju att plocka ut de sakerna...
Men nu e iallafall det vi skulle ha ner på plats. Låst osv.
Men inte värdeprylar.. det kan vi lika bra ha i förrådet/klädkammaren i lägenheten. Vet inte hur säkert förrådet i källaren är ju...

Sitter iallafall nu i kö till eniro.
Ta bort ett nummer som ligger uppe. Mitt namn men amors tfn.

Älsklingen har verkligen hållt på o packat o fixat en massa när jag varit i skåne. Nu börjar det likna nåt! Och tur är väl det... för om 4 DAGAR BARA så flyttar vi!

Nä, dags o fortsätta nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!