29 december 2010

hehehe

Mamma o pappa va ju här... käkade lunch och skulle ge mig lite klappar från tomten.
Det tar väl nån timme för dom med bil hit... och precis när dom ska gå ur bilen utanför mig... så inser dom att dom glömt klapparna!
Haha, bara att le åt saken :P
Pappa kör inom här vid lunch på nyårsafton så då lämnar han klapparna då istället :P

Ja, annars e det väl inte så mkt.
Får nada gjort med mina naglar... har försökt sätta igång med det nu i flera dar. Grr..
Alltid annat som kommer emellan.
(kan även ha att göra med att jag lägger nageltiden på kvällen... utan concerta i mig för den slutat verka, och då får jag ändå aldrig nåt vettigt gjort.. hmm)

Psykologen va det med idag.
Gick bra. Ska ses varannan vecka f o m nu. Helt ok.
Trött som en gnu e jag dock eftersom jag gick upp rätt tidigt...

See ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!