24 december 2010

God Jul alla!!!

God morgon!
Idag hoppas jag innerligt att ni alla får en bra dag. Många får det inte..jag vet, men jag hoppas ju såklart ändå.
Julen innebär såklart även mat... och många av mina läsare har olika ätstörningar.
Då blir julen lätt ett helvete.
Men jag hoppas ni kan ta vara på denna dagen ändå!
Andra jobbigheter med julen är kraven. Man ska vara trevlig och man ska ha trevligt. Det ska bli bra lixom.
Jag e sån.. men idag ska jag bara vara i nuet. Nu nu nu... bara just nu.
Se på kalle kl 15.
Käka god mat.
Njuta av min älskling och missen.

Tomten kom med klappar igår :P
Via försäkringskassan haha.
Jag fick nämligen veta att jag får mina retoraktiva pengar den 30/12!
Och det innebär ju såklart att nu kunde man köpa det där som man inte va säker på att man skulle kunna köpa innan nästa utbetalning.

Så... vi for till centrum. Och vi kom hem med... en tv!
32" LCD Samsung. Billig, helt ok (HD-ready) och perfa till sovrummet.
Bort med tjock-tv:n som sjöng på sista versen.
Nu e det bra mkt mer plats i sovrummet :P

Känns skönt att ha den... kommer bli bra i nya lägenheten sen oxå.
Planerar lixom :P

Tjingeling o God jul på er!

3 kommentarer:

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!