6 december 2010

Dag 6


Aingens sent blogginlägg, men det blir så ibland.

Dagen idag...
Började med att jag gick upp kring 8-tiden.
Lite cigg, lite dator, lite morronbabbel med älsklingen... Sen gick han o la sig igen.
Jag däremot bytte om, sminkade mig med nyfikenhet och sen väckte jag honom igen för en cigg innan jag skulle till sjukgymnasten.
Anledningen till att jag sminkade mig med nyfikenhet, är att jag häromdagen köpte nåt nytt jag inte testat innan. Nån grej man har under ögonskuggan som gör att den verkligen sitter som den ska.
Med tanke på att jag skulle till sjukgymnasten o svettas lite, tänkte jag att det ju va ett bra testtillfälle :)

Och jo, den sitter som den ska ännu, ögonskuggan.

Inom Ica på hemvägen. Kattmat, kaffe o mjölk.

Lite koll o provning av jackorna på Team Sportia gjordes föresten oxå efter sjukgymnasten, och ett 2-pack t-shirts på HM.

Hmm..vad va det sen...
Jo, jag fick ju reda på att jag blivit utvald som testpilot! På en Samsung laserskrivare.
Kul kul. Förväntningar minsann. Längtar till den kommer (om nån vecka).

Sen... fixa naglar, leka med obilen, spela lite kort på datorn... Dvs distrahera mig från att paja de nymålade naglarna.

Kollade på House 2 avsnitt medans vi käkade. Klippte isoleringstejp för att kunna fixa snygga glitter-tippar på naglarna..
Och ja, sen har det tagit ett tag att få på tejpen perfekt, men nu sitter den där o jag ska strax fixa glittret.

Och vet ni vad som nyss hände???
Jo, jag kollar in  på min mail igen... och ser att ännu ett meddelande kommit om testpilot.
Jag blev alltså igen utvald! Nu till att testa en tjänst på nätet. Innebär att jag får hyra 2 filmer gratis...

Nä, nu ska jag fixa klart mina naglar. För sen väntar sängen och imorrn blir det fys-koll på psyk igen.

Tjingeling o gonatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!