16 december 2010

Dag 16


Ojoj... Ja, bara till att gå tillbax i tiden då:P

Min första puss av annan än mamma eller pappa, minns jag inte.
Min första kyss minns jag såklart!

Jag gick i 5:an.
Det var nån fest... nån i klassen som fyllde år.
Jag var sannerligen inte en av de mest populära tjejerna att va tillsammans med, men just under denna festen har jag för mig att jag frågade nån som hette Roger om vi skulle va tillsammans.
Och han sa ja.
Jag tror dock inte vi va tillsammans så himla länge, kanske några dar? haha.

Iallafall så efter jag fått mitt "ja" så var det dags för lekar.
Ryska posten o sånt.
Hade otur med Ryska posten och fick typ bara klappa nån... men sen va det en annan lek. Och det va typ Mörka minuten eller vad den kallades.
Den var precis som det låter. Mörkt en minut. Becksvart.
Och under den minuten fick jag min absolut första riktiga tung-kyss.

Jag tror den va okej faktiskt. Och möjligt att det kan ha varit fler kyssar under kvällen. Det minns jag inte riktigt.
Men den första kyssen var iallafall den med klasskompisen Roger under Mörka minuten på ett kalas...

1 kommentar:

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!