19 november 2010

Tidig morron

Ska snart dra till Dr Pain. Har egentligen sjukresor till o från honom, men det va missat att lägga in nu tills idag. Inte bra. Inte bra alls med tanke på att igår kom smärtan i fötterna tillbaka med full kraft och högerknät strular igen. Ska prata med honom om varför den kommit tillbaka. Har ju artros i knäna... och undrar om det kan va det som är i fotlederna med.
Händerna vet jag är nervsmärta och inte lederna eftersom jag har ont på ett annat sätt där.
Ska ändå begära sprutor i handlederna dock.

Idag kommer jag skicka min älskling till läkaren. För trots Noskapin, Zyx och feber-piller har han hostat sig igenom natten och det har inte blivit mkt sömn.

I´ll be back...
Även om det kommer bli handikappat inlägg eftersom jag kommer va lam i armar o händer...
See ya!

1 kommentar:

  1. Vet inte om du skrivit om det men hur många sprutor tar du och hur ofta?

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!