23 november 2010

Jag var bara TVUNGEN :)

Ja, det stormar än ute, men bara på ena sidan av lägenheten. På andra sidan är det lite lä. Det är den sidan vi har vår tak-terass...
Jag faschineras verkligen av riktigt dåligt väder. Så just därför så stoppade jag fötterna i skorna, snurrade halsduken om mig, slängde på mig långa skinnrocken och fick på mössan på huvudet.
Sen gick jag väl förbredd ut på terassen.

Ljuvligt!!!

Rökte en halv cigg.
Kollade på julpyntet som mer och mer hamnar hos grannarna.
Kände på den iskalla snön med bar hand och kunde inte motstå...

Kramsnö.
En snabbt kramad snöboll som lika snabbt for ner från vår terass.
Tyst ute, så jag tror inte nån råkade stå precis där den hamnade..

Det är vinter nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!