30 november 2010

För snabb???

Nyss hemkommen från psyk och QB-testet.
Jag är för snabb!!!

Haha, nä men testet mäter ju bla reaktionsförmågan... och mitt snitt ligger på 81 ms. Läser man i kommentarerna sen i testet, så står det att min impulsivitet är hög... kollar man sen vidare, så ser man att det står så enbart för att min reaktions-tid är mycket snabbare än normalt och testet har svårighet att utläsa nån annan förklaring än just att jag är impulsiv..
hehe

Testet gick hur som helst bra. Bättre än nånsin.
I övermorrn är det dags att träffa läkaren och jag anar att det blir lite utvärderingsliknande snack då oxå..

Ha det!

1 kommentar:

  1. Hehe när jag gjorde något reaktionstest så visade den att jag var för sakta men saken är den att jag tryckte på tangenten FÖRE bilden kom upp. Haha.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!