17 oktober 2010

WOW!!!

haha, kollade i bloggen.. och OJ! WOW! Jag bloggade INGENTING igår ju! Ojojoj... när hände det senast???

Iallafall... Jag va hos mamma o pappa ju eftersom pappa fyllt 55...
Syrran med sin son samt lillebrorsan (han som numera bor på Malta) och hans tjej var där. Och så mamma o pappa såklart...

God mat vart det. Skratt och uppdateringar om allt möjligt. Dock mest från lillbrorsan såklart eftersom detta va första gången han kom till sverige sen han flyttade i somras.

Resan dit ville inte ta 2 timmar... utan istället 2½-3... Bussen jag skulle med.. bara körde förbi. Suck. Däremot blev hemresan kortare eftersom vi fick bil-skjuts en del av vägen.
Hemma vid 19-tiden...
Dock är det tveksamt om jag NÅNSIN åker buss den sista sträckan igen vid 18-19-tiden.
Kom in i bussen och möttes av värsta alkohol-dimman. Inte många platser lediga, vilket gjorde att jag hamnade mitt i värsta fjortis-fylle-gänget och inte särskillt långt från en nylagd pizza på bussgolvet...
Funderade ärligt på hur nykter jag skulle va när jag klev av bussen efter 40 min... med tanke på spritångorna...
Jaja... Jag kanske låter som en gnällis. Kanske är det en o annan "fjortis" som läser här, och som kanske tar illa upp. Men grejen är den... Jag vet att det är kul o parta osv... men det hindrar en inte från att följa iallafall VISSA vett och etikett-regler... Man KAN ha roligt OCH vara LITE fostrad iallafall...

Hursomhelst...
Jag har kollat på INFERNO på UR Play nu på morronen. Bra program som detta avsnittet var om Bipolär sjukdom. Även litet inslag om Ångestloppet i Sthlm som var i somras, samt en del om Psykakuten St:Göran och lite frågor till allmänheten om psyk-sjuka osv.

Målat naglarna med ljusrosa glitter-färg. Käkat lite musli med mjölk. Gett katten mat. Rökt några cigg...

Hur har er söndagsmorgon varit? Hur ser rutinerna ut för er???

Tjingeling och godmorgon härliga soliga söndag!

1 kommentar:

  1. Men asså det är ju liksom typ inte allllllsss störande att pjata liksom.. ;P

    Nej, jag skojar bara. Men med de rosa glitternaglarna hade du kanske passat in där? ;)

    Hoppas du får en fin dag!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!