9 oktober 2010

Gomorron på er!

Lördag.
Sovit sådär. Dock kunnat somna om rätt ok.

Kommer fortsätta med mitt pärlande idag. Kanske kanske jag t o m blir klar???
Fast... det är ändå 7 plattor... och jag lägger vanligtvis 3, max 4 på en dag..
Menmen... får la se hur långt jag kommer.

Imorrn blir det att hälsa på goa vänner o käka middag.
Idag blir det fixa lite här hemma. Älsklingen planerade dessutom in igår att han ville se alla Sagan om Ringen-filmerna idag... När jag sa hur många timmar det isåfall blir... ändrade han sig hehe... "Njaaa... då blir det nog bara en... KANSKE två..."
haha

Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva just nu, men jag kommer väl på nåt såsmåningom.

Ha det!

1 kommentar:

  1. Om du lägger alla plattorna i dag har du ju inget att pyssla med i morgon, verkar bättre att ta det i lugnt tempo och ha kvar lite av det roliga!
    Önskar dig en bra kväll!!!!!!!! Kramiz

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!