29 september 2010

vaken

ligger i sängen och försöker somna om. Går inge vidare... Har för mycket tankar i skallen. Plus att jag oroar mig för hur smärtan kommer bli efter tatuerandet. Vet ju hur illa den triggades igång förra gången. Visst, jag kommer ju inte sitta riktigt lika länge nu, men det blir ändå 3 timmar ju. Vill inte ligga här och oroa mig. Vet ju hur det känns och att jag klarar det. Men jag lyckas inte tränga bort det från skallen. Ska nog spela lite kort på telefonen... Kanske får mig på trött-tankar istället.
Published with Blogger-droid v1.5.9

2 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på att fåse foto på tatueringen när den är klar!
    Gillar din blogg som den är:)
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Det går nog bra denna gång. Kanske du kunde förbereda dig med lite Panadol eller liknande innan?

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!