1 september 2010

Projekt

Köpte lite minipärlor... Kommer göra smådetaljer som tex siffror till klockor jag gör osv. Shit va det va pilligt att lägga dessa! De är ca 1 mm o diameter!

Denna håller jag på med. Har inte kunnat lägga på ett tag, men nu har jag de färger som saknas igen! Kommer vara 27000 pärlor, dvs 30 plattor stor.

Sen håller jag på med en till. Kommer bli 18 000 pärlor, dvs 20 plattor stor. Har bara gjort 6 plattor, så det känns inte lönt att visa den än ;) Men det e iallafall en bröllopsbild till lillbrorsan o hans fru som gifte sig i Venedig den 2 aug.

1 kommentar:

  1. My god va fint :) Hur gör du bilderna så fina i pärlor? Har en hel hink här hemma med pärlor. Rätt kul men de har mest varit enkla saker med barnen man gjort :D

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!