6 september 2010

Porotos

Sitter med en skål av gårdagens mat framför mig. Gott :)
Det stämmer det älsklingen sa, att det är godare dagen efter man tillagar det.

Inte mkt som hänt idag... va en sväng ner till centrum o sålde en bok, handlade på Ica på vägen hem o så har jag ju såklart sovit ett par omgångar med idag.
Suck vad jag e trött på denna tröttheten. Nästa vecka ska jag till dr Pain (tror jag?) och hoppas verkligen det synts nåt på blodproverna. För det MÅSTE finnas en anledning till denna trötthet. Dvs nåt som går att fixa till...

Gårdagens EFIT gjorde tydligen fler lite nyfikna på det :) Flera som skrivit/sagt att de nog ska göra så nån dag. Kul!!!

1 kommentar:

  1. Jag Stendiggade din efit! Måste säga att det fick mig att le till frukosten imorse... Resten av dan har inte bjudit på den varan:)!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!