8 september 2010

Mer feber

Ja... febern kom tillbaks såfort pillret slutade verka.. såklart.
Nu högre än vad jag haft på åratal.

Kan dock tillägga att det inte är så mkt (38,0), men med tanke på att jag normalt ligger på 36,4 och känner av febern rätt bra vid 37... Ja, då kan man ju räkna ut att jag nu e rätt off.
Får väldigt sällan över 37,5... och då är jag rätt risig faktiskt..

Kollat film och pärlat under tiden. Inne på nästsista plattan på bröllopspresenten. Borde komma på ett nytt motiv snart...
Filmen... hette Womens world eller nåt sånt. Drama. Tänkvärd men inte så himla bra. Satte på den mest för att högtalarna måste spela (nya som behöver spelas in ett tag). Haft radio, Winnerbäck, HIM mm på en massa timmar, och tänkte att grannarna skulle få slippa dunket ett tag... Nu är det nån love-radiokanal som e på.

1 kommentar:

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!