4 september 2010

Humöret

PMS-kärrings-humör känns det som idag. Blä.

Vaknade vid 6, fixade frulle på sängen med nybakta scones och myste med mannen med tv:n på.
På rätt ok humör. Somnade om o vaknade för nån halvtimme sen.

BLÄÄÄÄ!!!!

Värsta gnällkärrings-humöret!
Ont ont ONT har jag idag. Inte bara på vanliga ställena (händer, armar, fotleder) utan även skallabank till tusen och ont som faaaan i ryggen.
Ännu trött men inte så jag kan sova mer.

Skurit klart pärltavlan (överflödiga klisterarks-kanter) och nu ligger härligheten på golvet. Behöver papp-ark modell XXXL för att klistra ihop den, och det finns såklart inte hemma.
Men allt annat jobb med den e klart nu iallafall.

Känns som nån satt ett skruvstädrakt i tinningarna och spännt rejält. Inte det minsta underbart...

Ska definitivt inte ha PMS nu, så jag hoppas det går över snart.

Önskar mig smärtstillande för elefanter just nu, men det lär ju knappast trilla ner i knät på mig :S

1 kommentar:

  1. Vet hur det är. Går här hemma och har ont jag med. :( Och ingen hjälp.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!