28 september 2010

Hjälp! ...vilken dag!

Ja, nu e jag nyss hemkommen... varit inne i stan o fikat med finfina vännen :)
Speeeeeeed i Mezzas skalle, trött i hennes skalle. Men trots det var det härligt att ses.

Imorrn är det tatuering från kl 10:00. Var där en sväng nyligen för han ville kolla hur mkt det spritt sig i ärren.
Han sa att jag till mesta del inte kommer behöva skuggor (vilket jag tycker är skönt, då jag helst vill ha det som en blom-tribal). Dock måste han jobba sakta o länge med kanterna på ärren för att det ska bli bra. Och så fylla i den såklart.
Kommer ta typ 3 timmar.

Passade på att kika in på panduro när jag ändå va i stan. Köpte fler klisterark, så nu kan jag fortsätta mitt pärlande.
Köpte även 2 småpåsar mini-pärlor. Har nu svart, vitt, grått och rost-röd. Om jag skulle få för mig att va extra pillrig nån dag.
Kanske nåt motiv i gråskala med röd bakgrund?
Får se...

Nu är jag så trött så jag knappt orkar andas...
Ska slänga mig i soffan o bara ta det lugnt.

...antar att jag måste förlänga tiden på frågestunden. Ingen har frågat nåt. Förlänger den tills imorrn kl 23:59 istället. Får jag ingen fråga innan dess så skiter jag helt enkelt i det.
Kanske är ni nöjda med vad ni får veta i bloggen ändå...

Nähäpp.. soff-läge ska intas nu!

Tjingeling!!!

2 kommentarer:

  1. Du har nog rätt, vad är det för mening med att gå hos en kurator om man ändå inte vågar vara ärlig? Jag har redan skickat iväg ett gäng texter till hennes mail, så jag kan väl vänta mig ett telefonsamtal imorrn...

    SvaraRadera
  2. Jo vad är det du skrivit, eller rättare sagt är det till psykologen? Är det KBT du får liksom ohc i så fall berätta gärna mer om hur det rent praktiskt funkar.
    Kram!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!