6 augusti 2010

Va? E det fredag?

Satt här hemma o spelade spel på facebook. Hör hur det börjar dunka lite musik och undrar för mig själv...
-Är det nåt speciellt idag? Låter som de e fest...
Sen kom jag på... Visst fan, det e ju fredag idag...
Har verkligen nada koll på dagarna, och inte blir det bättre av att jag sover bort dom heller ju.

Ja, för tröttheten har kommit tillbaka. Lepheton-hostmedicinen som jag fick gjorde mig pigg ju, och nu när den e slut är det kroppens riktiga signaler som visar sig.

Igår sov jag 2 x 2 timmar på dagen... idag va det minst lika mkt. Dagen innan sov jag 6 timmar på dagtid...

Ska käka klart min antibiotika o sen blir det att kolla upp det där med tröttheten. Det är lixom inte bara vanlig slö-het... jag KAN verkligen inte hålla ögonlocken öppna!
Dessutom går jag omkring o e grinig för minsta lilla bara för att jag inte har nån energi.

Så, det är pga bla detta som bloggen fått lida... men jag hoppas såklart på bättring snarast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!