19 augusti 2010

off

Pust...

Ja, inte långt efter förra inlägget gick jag o la mig. Sov ett par timmar minst. Vaknade vid 17-tiden tror jag, och slängde in kycklingen i ugnen.
Sen har det rullat på. Kan inte direkt komma på vad (tvätt, disk, TV, naglar...typ)
Återigen totalt slut.

Snart sängen igen, och imorrn 11:30 går taxin till dr Pain.
Förslag på att starta B-sprutor igen.. men kolla värdena först.
Vill inte bara kolla B12-värdet utan även sköldkörteln (mamma har giftstruma, och jag vet att min varit lite si o så ibland).
Se om vi kan komma på vad som e fel. Jag borde va återhämtad sen luftrörskatarren nu, men är ännu minst lika trött.

Tröttheten är inte bara fysisk, utan sätter sig på psyket med. Vilket leder till att jag inte känner för att göra ett skit, och har mindre inspiration till saker... bla bloggen. Och era bloggar... och FB och allt annat på nätet.

Helt enkelt...Off.
Hoppas ni orkar hålla ut tills min ork kommer tillbaka o jag blir mer aktiv här igen..

Sorry. Men jag ska iallafall försöka lite var dag.

Nu blir det sängen...
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!