1 augusti 2010

Morrn morrn..

Lite sömn blev det inatt iallafall, och det tackar jag för!
Vaknade vid 6-tiden. Försökte somna om men nope, det gick inte. Dock är jag trött ännu.
Älsklingen ska upp om 10 minuter. Jobba hela dan (9-21)

Idag flyttar lillebror till Malta. Snackade med pappa i telefon igår, han hade hjälpt honom köra prylar som skulle magasineras.
Rätt häftigt att minsta brorsan klättrat så i karriären... Han jobbar med datorer och grafisk design mm, och hans jobb har bestämt sig för att utöka verksamheten... till bla Malta.

Det bästa e ju (såklart!) att man kan åka dit billigt och bo där gratis. En flygbiljett med Ryanair dit o hem kostar inte mkt. Pappa föreslog att vi skulle åka dit bara över en helg i höst. Haha... låter lite kul. Åka till Malta över helgen o hälsa på brorsan. Fniss

Nähäpp.. om man skulle väcka älsklingen kanske??

5 kommentarer:

  1. Hej och tack!
    Känns ung som att ÄS-trollet bitit till lite extra för att visa mig var skåpet ska stå. Men man får ta nya tag
    Har tänkt på en sak. Andra bloggar delar upp sig i sidor medan din verkar växa till sig "på höjden". Det gör att sitter man på landet tex med ett långsamt modem och vill skriva en kommentar så får man vänta länge tills hela sidan laddats ned innan man kan klicka på kommentarsknappen. Från en mobil är det nästan ogörligt. Men det finns ju fördelar också. Som att man om man ska läsa hela bloggen så behöver man aldrig byta sida
    :)

    SvaraRadera
  2. Nixpro:
    Jag har haft att det ska visas 100 inlägg på varje sida... Nu har jag ändrat det till 20 :)
    Borde gå bättre nu ;) Tack för anmärkningen! Hade ingen aning om att det påverkade så!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jo visst är det något när någon i släkten flyttar utomlands. Själv flyttade jag från Sverige till Åland och stormtrivs här.

    SvaraRadera
  4. Nu gick det blixtsnabbt att ladda upp sidan :)

    SvaraRadera
  5. Svar: Dom kollade i min ena handled om varför jag fortfarande har ont fast jag opererats. Några svar fick jag inte idag utan det är läkaren sen som ringer och berättar.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!