30 augusti 2010

Katten och datorn i knät

Tur både min dator o katten är små ;)

Idag blir det att åka runt lite här i orten. Kl 11 ska jag va på beroende här (första o säkert sista) gången. Ska bara lämna pissprov. Inför starten med Concertan. Bara en "på pappret-grej". Eftersom jag har missbruk i min historia.
Sen kl 14 ska jag till andra sidan ortan. Dvs psyk. Träffa en sjuksköterska som ska ta puls o blodtryck. Aven det inför Concerta-starten. Vet inte om det är nåt jag ska göra fler ggr. Kommer inte få recept på Concerta förrän 4 oktober (om jag minns rätt). 22 september tror jag det var, ska jag göra första QB-testet.

Älsklingen har dragit till jobbet nu o kommer hem vid halv 22.
Han hade en trevlig dröm inatt... nämligen att jag fick ett besked från ett försäkringsbolag att jag skulle få 249 000 kr :D
Man kan ju alltid hoppas att drömmen slår in haha

Annars...
Ja, jag har jagt 6 st pärlplattor på den nya tavlan. Nu kan jag omöjligt lägga fler eftersom jag måste verkligen ha vita pärlor samt fler klisterark.
Men om ca 3 veckor ska jag inhandla det! Då blir det pärl-läggande vill jag lova! Haha

Kollade på filmen Australia igår med älsklingen. Vi har tänkt se den läääänge men det har inte blivit av. Men shit va bra den va. Det är ju en Drama, och jag brukar ha lite svårt för det... pga koncentrationen. Dessutom var den väldigt lång. 3 timmar tror jag. Men denna va fin, bra och med himla massa vackra natur-scener :) Även älsklingen gillade den.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!