28 augusti 2010

Jaja, hej på dig bloggen


Suttit o skissat/ritat på datorn. Inte jättebra.. men bättre än kasst. Tecknade av mitt öga bara. (Suddade bort min namnteckning o satte dit By Mezza istället bara på denna bilden)


Kollat på film med älsklingen. Salt, med A.Jolie. Riktigt bra film :)

Kollade även en action-komedi. Cop out. Inte såå jättebra, men gick att se och va rätt kul emellanåt.

Försökt vila eftersom jag e hur trött som helst, men nej, min kropp vill inte gå med på det eftersom den istället gör förbannat ont :S Summan av detta blir gnällig Mezza. Med ännu mindre lust att tex blogga osv.

4 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt !!

    Men vad jobbigt.. =/
    Jo, allt brukar vara rätt kasst samtidigt för mig också..
    Hoppas du får mer energi snart ! =)

    SvaraRadera
  2. Superfin teckning. Härligt att se någon som orkar vara kreativ mitt i allt jobbigt! Fortsätt med det:)

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt juh vännen!

    Kram på dig! :-)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!