22 augusti 2010

blodprov

Imorrn bär det av till smärtkliniken igen. Men denna gången blir det inga blockader. Istället blir det blodprover. B-vitamintest, sköldkörtel, blodvärden osv ska tas för att se om vi kan hitta vad som gör mig så trött jämt.
Inte tagit blodprover sen jag tatuerade mig och kom på en sak nu.

Pga mina smärtor o var de sitter... så vill jag helst inte att de tar i armvecken eller handleden. Då återstår handryggen.
Spricker kärlet på högerhanden... kan det bli klurigt... för jag har en blomma tatuerad på andra handryggen nu ju...

Jaja, blir det omöjligt får det väl bli nåt armveck iallafall.. men hoppas jag slipper det.

Inte gjort mkt idag.
Älsklingen bakade frukostbullar så nu slipper vi shoppa bröd iallafall.
Jag har sovit ett par timmar.
Vi hare kollat på Eclipse (som va helt ok) och jag har ränt på toa med magkramper.
Troligen pga kombinationen supergod smörgåstårta (dock kanska mäktig o nog lite för fet för min mage) och sprit... dvs sprit, cider, lakrisshots och bål...

Snart blir det sängen... upp tideigt imorrn ju.

Tjingeling på er!

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att de hittar något som är lätt att fixa. Typ brist på vitamin B77 som botas med ett piller en gång o sedan pigg som en lärka.

    SvaraRadera
  2. Det är ingen fara, man kan sticka genom en tatuering. Det gör de på mig hela tiden. :)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!