31 juli 2010

Uuggghhh... :S

SATAN vad kasst jag mår... Tvi!
När jag var hos läkaren ville han ge mig en vanligare antibiotika först, men jag har reagerat kasst på just den sorten innan, så jag bad istället om samma som jag brukar få när jag har lunginflammation eller luftrörskatarr.
Dock var det ett bra tag sen jag hade det, och min kropp har tydligen bestämt sig nu för att den inte alls gillar den här sorten heller.

Varvar mellan att ligga/halvsitta i sängen, och att sitta i soffan. Har sån vansinnig magknip så det är inte sant, och rejäl halsbränna + magkatarrs-känsla. Dessutom illamående som attan.
Käkar mina omepraxol, men de är inte till mkt nytta...
Äter knäckebröd för att lindra magkatarren och uppstötningarna.
Samtidigt som det känns som jag ska spy hela tiden.

Jag är trött. Oändligt trött... Blev ju inte mkt sömn inatt, och nu mår jag för kasst för att kunna slappna av.

Jaaaa... jag klagar. Men detta e fan inte roligt!
1 day done, 9 to go.... uuughhhh

:´(

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du blir frisk snart.
    Det låter verkligen inte kul. :(<3

    SvaraRadera
  2. Det där är legitimt gnäll. I alla fall om du frågar mig.
    Krya på.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!