20 juli 2010

Suck!!!

Ja, ni som följer mig på twitter här bredvid --->
kanske har fattat vad som hänt.

Jag missade för det första bussen till psyk, men det gjorde inte så mkt så det fanns en annan som skulle va framme i tid.
Denna andra bussen.. behagade dock inte komma... så jag fick ta ett tredje alternativ, vilket var en buss om enligt tabellen skulle va framme 2 minuter innan läkartiden.
Såklart höll den inte tabellen, och jag fick rusa från busshållsplatsen till psyk för att komma 7 minuter för sent..

Jaja, läkaren hade inte kommit än, och inte heller de andra från försäkringskassan.
10 över hämtar läkaren mig men ser sig lite förbryllad runt i väntrummet... som är tomt förutom en dam som tydligen var patient.

Inne hos läkaren börjar han kolla i sin dator om han har missat nåt meddelande... nope... Det resulterade i att han fick ringa FK och fråga vad som hänt...
Han blir vidare-kopplad... och får via telefonsvararen veta att FK-tanten har SEMESTER!

FK fick reda på tid osv för detta mötet i maj. Det minsta man kan begära är väl att tantan iallafall ringer o säger att hon inte kommer!
I telefonsvarar-meddelandet hänvisar hon till en annan tant... och läkaren ringer henne istället.
Tro fan att även hon har semester...

Suck.

Jag har förberett mig för detta mötet... länge. Jag har gjort det både skriftligt och mentalt. Jag har pratat om min rädla för att inte bli tagen på allvar av FK, med min stödkontakt. Jag har våndats i veckor här hemma.

Jag är SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!

3 kommentarer:

  1. Ogillar tanten. Vilket jävla typ alltså.

    SvaraRadera
  2. Nääe! Usch så dåligt!

    SvaraRadera
  3. Fan, jävla FÖRNEDRINGSkassan, förstår att du är förbannad, med ALL RÄTT!!!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!