16 juli 2010

Besöksräknaren

Kikar in då o då på hur många unika besökare jag har. Det e dåligt med det... men igår blev det lite fler. Dock ändå väääldigt lågt och jag e inte så glad över det, och undrar i mitt stilla sinne vad jag gör för fel.

Men så kikade jag på antalet unika besökare per månad. Då blev jag gladare :P
Maj var det mest. Så hade jag ca 1400 unika besökare som kikade in till mig! WOW!
Juni var det strax över 1000. Heeeelt okej det med ;)
Denna månaden har inte visat nåt än eftersom månaden ju inte är slut.

DOCK blir jag lite fundersam om räknaren verkligen stämmer.
Är det unika besökare per månad eller är det unika besökare per dag som sen räknas ihop hela månaden???
Tyvärr tror jag på det sistnämnda. Det vore lixom lite FÖR bra annars...
Isåfall innebär det ju att jag i snitt hade 45 unika besökare i maj per dag... och det vill säga över huvudtaget... Och i juni bara 33 unika..

Hur som helst... igår sköt räknaren i höjden på sidvisningar. Från att ha legat på 35 och 65, så var den uppe på 118. (alltså INTE unika besökare)
Unika besökare igår var på strax över 70(!!!) vilket är ca det DUBBLA från snittet denna månaden än sålänge! Wihoooooo!

TACK alla ni som kollar in tillmig!

2 kommentarer:

  1. Jo det är det sista som gäller. Tyvärr eller?

    SvaraRadera
  2. du borde vara nöjd, jag har långt ifrån så många besökare både på den här bloggen och en annan blogg jag har (en anonym blogg)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!