11 juni 2010

Vem?

I ett par veckor har jag nu tänkt skriva detta inlägget... men det har bara inte blivit av.
För jag undra:

Vilka är ni som läser här?

Ni som vet att jag typ lämnat kommentar hos er senaste tiden... ja, jag vet ju att ni läser..
Men ni andra?
Och ni kära bloggare som tittar in här... men som jag inte lämnat kommentar hos på ett tag... hör av er!
Ja, för när jag skaffade min nya dator... så la ju min gamla av. Jag var tvungen att göra total fabriksåterställning på den gamla, och därför kunde jag inte spara alla favoriterna jag har..
Visst, jag har bloglovin ju, men jag erkänner... jag e rätt kass på att slänga in bloggar jag läser där... dom hamnar istället enklast på "Ctrl D".

Har ni anonyma bloggar... vare sig jag varit inne för länge sen eller inte besökt dom alls... så blir jag sååå glad om ni skriver den som kommentar här! Jag granskar ju alla kommentarer innan jag godkänner dom, och bloggar med lösen etc, publicerar jag såklart INTE.

Nu e kycklingen klar i ugnen... dags o väcka älsklingen ;)

2 kommentarer:

  1. Hejhejhej jag följer dig! :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har inte varit inne på din blogg innan men följde länken från en bloggkommentar du skrev till mig. Ska kolla lite noggrannare när jag hinner men grymt snygg blogg:)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!