23 juni 2010

Soft kväll med leende på läpparna

Ja, helt plötsligt... efter att älsklingen kommit hem från jobbet, det e lite undanplockat i köket, svalare ute, o lite annat smått... så känner jag mig inte sådär jobbigt slutkörd. Nej, jag känenr mig lite avslappnad faktiskt. Slö men avslappnad o inte så himla stressad för en gångs skull.
Missen ligger här bredvid.
Fönstret står på glänt och släpper in sommarkvällen.
Tv:n står på med tema Sjukvård på Tv4Fakta.

Känslan av att det faktiskt är sommarkväll och dessutom en skön sådan, har letat sig fram till mig. Och leendet sprids både på läpparna och inombords.

Kanske låter det som nåt ni upplever titt som tätt, men denna känslan är sällsynt hos mig.
Känslan av nåt slags lugn.
Definitivt inte helt lugn och rofylld, nej, men tillräckligt för att rastlösheten ska kännas okej och lugnet ta lite extra plats.

1 kommentar:

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!