14 juni 2010

På G

Idag blir det sjukgymnasten... första "träningspasset"
Har förvarnat henne noga om att jag e expert på att vara för duktig... dvs göra mer än vad som e bra...
Tar väl en kvart kanske med maskinerna där. Inga vikter alls än.
Hjälp vad meningslös den träningen känns. Men jag får tänka att det inte e gym-träning... det e rörelseträning...eller nåt.
Jaja, ska nog gå bra.
Känns dock underligt att det är ok att dusha INNAN träningen... eftersom den inte lär ge svettningar o skit, så får jag ju acceptera att man kan göra det.

Vid 3-tiden kommer sen nån lägenhetsgubbe hit. Ska kolla där det va en läcka i vintras i taket då det rann längs väggen...
"Vi hör av oss när snön smält" sa de i vintras...
Jotack...den smälte för länge sen, och hade jag inte ringt o påminnt dom, hade det väl dröjt tills nästa vinter...

Ringt o babblat med FK oxå. De ska skicka alla mina gamla läkarutlåtanden... kontaktat AFA för o se om jag kan få ut nån försäkring nämligen.

Imorrn e det socionomen/kuratorn på smärtkliniken.
Märks att det e ny vecka, för det e en himla massa möten o sånt inplanerat...

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!