22 juni 2010

Goooooooder Morgon!!!

Snacka om att jag var slutkörd igår! Ojojoj...
Visst, det är ok att ha mkt att göra samma dag... som tex tre möten.
Men när 2 av de mötena innebär psykkontakt... dvs samtal som intensivt innehåller psykiska saker o tankar om MIG, ja då blir det rätt jobbigt.
Energikrävande...

Iallafall. Jag hade mitt sista uppföljningssamtalm med min gamla terapeut.
Det gick bra. Fast jag va stressad som attan och var tvungen att gå några minuter tidigare för att hinna till nästa samtal.

Läkarsamtalet på psyk därefter gick oxå bra.
Speeeeeedad Mezza, men visst det funkade.
Verkar faktiskt ha haft riktig tur med just den läkaren, då han verkar riktigt bra.
Pratade om mitt speedade sätt, att fallet i depressionen återigen är stundande snart, känslan av utbrändhet, stressen inombords (ni skulle bara veta hur snabbt o hårt jag knapprar på tangenterna just nu tex...)

Han har skickat en "ansökan/förfrågan" om att jag ska få genomgå den mer grundligare o större ADHD-utredningen, men inte fått svar än.
Den 20 juli är det dessutom bokat nätverksmöte. Det blir läkaren, min stödkontakt, jag o försäkringskassan.

När jag kom hem började jag på nytt pärlprojekt, mest för att varva ner, samtidigt som jag o älsklingen kollade 2 skräckfilmer i rad. (Ja, jag mår bäst om jag får göra saker samtidigt när man måste sitta still...)

14:15 idag ska vi va på vårdcentralen. Älsklingen ska träffa läkaren. Sen åker han o jobbar och jag antar att jag placerar mig på terassen o solar lite ;)

Ha det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!