9 juni 2010

Dagens planer

Ja, vädret e kanon... och jag skulle nog vilja bli lite brun idag :)
Ska till sjukgymnasten idag med. Dumt nog missade jag skriva in vilken tid... så jag har ringt o snackat in på deras tfn-svarare...
Recept på fys-aktivitet har jag fått med. Ska kolla med sjukgymnasten om de har vattengympa i varmvattenbassängen... ännu lättare än den jag gick på innan.

Jag vaknade inte kl 4 idag... jag vaknade halv 3 istället :S somnade om efter dryga timmen.
Nu har jag varit uppe sen halv 6.

Rastlös...

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Har inte varit här på ett tag. Slöläser lite bland dina inlägg. Jobbigt med din smärta, pluttan. Kram!
    Här är ingen sol alls idag. Men rätt så skönt ändå i luften.
    Min pappa har gått bort i förra veckan så jag känner mig inte på topp direkt.
    Ha det bra.
    och vattengympa lät okej tycker jag
    Hälsningar Mib!

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte äta några andra än Panadol för oftast så innehåller dom blodförtunnande medel vilket jag inte får äta.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!