9 maj 2010

Veckans blogg á la Mezza



Ja, detta är en av sakerna jag pysslat med!

Jag läser en hel del bloggar, och alla är otroligt fantastiska på sitt sätt. Så nu tänker jag kora en blogg varje vecka, på söndagen... som får bli veckans blogg!

Vill ni vara med och få chansen att bli Veckans blogg, kopierar ni bara bilden och länkar till mig.
Jag kollar in alla bidrag!
Alla har chans att bli veckans blogg!
Skriv en kommentar i detta "Veckans-blogg-inlägget" så är ni med!

Som pris för Veckans blogg, kommer jag under en veckas tid lägga ut en "reklam-länk" till Din sida 1 gång per dag!

Sprid gärna detta till fler bloggare. Lägg upp bild och länk och be andra göra detsamma!

Med i varje utdelning av Veckans Blogg kommer en motivering till varför just den personen korades.


15 kommentarer:

  1. Jag vill vara med!
    Har nu skrivit och fixat med ett fint "ansökningsinlägg" :-)

    SvaraRadera
  2. vore jättekul får se om jag är med eller inte

    SvaraRadera
  3. Hej här sitter jag och ler. Det är klart att jag vill vara med :-)
    Kram från Mib.

    SvaraRadera
  4. Oj svår fråga. Visst skulle det vara kul att få flera läsare men jag tycker inte att jag skriver något bra och att inget barn skall få läsa det jag skriver för det jag skriver skall inte ses som en förebild utan bara hur jag upplever mitt liv. Det är en del saker som då inte är bra för barn att läsa så att dom får för sig att göra detsamma.

    SvaraRadera
  5. Jag skule vilja vara med :)

    SvaraRadera
  6. :) skulle vara trevligt ^.^ men reklam e väl inte nödvändigt :) jag är glad bara att någon ses mig ^^

    SvaraRadera
  7. Jag vill absolut vara med! :)
    Ta del av min historia i följande inlägg: http://kajsaaandersson.blogg.se/2010/february/19-februari-2010.html
    Ska skriva ett inlägg och länka till dig nu på en gång!
    Ta hand om dig, kram!

    SvaraRadera
  8. Sorry, jag kör inte med "popolaritets"-tävlingar ! ;D
    Om du förstår (?) =)

    SvaraRadera
  9. Vore jätte skoj om man blev vald :)
    Så jag vill vara med.

    SvaraRadera
  10. Hej hej!
    Jag har gjort en liten blänkare på min blogg om ditt initiativ!
    http://cattisb.wordpress.com/2010/05/14/veckans-blogg-by-mezza/

    Kul idé, för jag vill hitta fler bra bloggar och då kan ju detta hjälpa mej!!

    ...sen om du tycker, så får du ju gärna spana in min blogg, som bidrag i din utmärkelse!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  11. Vore jättekul, men jag hoppar över det denna gången, har alldeles för mycket omkring mig just nu. Kram

    SvaraRadera
  12. Även jag vill vara med, har lagt in din bild i min blogg & gjort lite reklam! ;)

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med, lägger upp bild och länk till din blogg strax.
    Mvh, Samir

    SvaraRadera
  14. skulle väldigt gärna vilja vara med.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!