25 maj 2010

Sorry

Sorry för riktigt kass uppdatering.
Klockan e inte ens 7 på morronen... jag borde inte va vaken. Vaknade pigg som attan kl 4, var uppe en stund men lyckades slumra till . Upp igen nu halv 7. Är så trött på detta med sömnen.

Dr Pain igår ja. Jag berättade hur läget var. Att jag var dag har sån huvudvärk att jag emellanåt inte riktigt hänger med i svängarna när det gäller att va medveten om omgivningen.
Jag har såna extrema spänningar i just nacken att nerverna ligger illa till i kläm.
Dr Pain sa att han skulle sätta rejäla injektioner/blockader... och det vill jag lova att han gjorde!
10ml rakt upp strax under kraniet-kränsen i 2 nerver. AJ!!!
Men effekten har varit ok iallafall.Jag hade inte lika mkt huvudvärk igår, även om det nog var pga den tillfälliga akuta effekten... Det va skönt att den iallafall var hanterbar.

Häromdagen köpte jag start-set photopearls. Jag ska på brorsonens dop den 30:e, och jag har snart gjort färdigt presenten. Kommer lägga upp bild på det här sen.

Jag bara MÅSTE tipsa om den sysselsättningen. Enkelt, roligt, kravlöst och det blir bra. Mina tankar for till de gånger jag legat inne, alternativt haft typ dagvård.
Behöver man sysselsätta sig med pyssel (för att man inte får eller har möjlighet att göra nåt mer fysiskt krävande som tex om man e inlagd eller behandlas för bla anorexi) är detta ett hett tips! Hemsidan är photopearls.se (eller.com?). Finns att shoppa på tex panduro.

Ja det va en liten snabb morron-uppdatering. Jag kommer verkligen ha att göra idag med att läsa ifatt era bloggar... för inte ens det har jag pallat.

Varma morronkramar till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!