31 maj 2010

Morrn morrn måndag!

Sista maj idag. Imorrn startar SOMMAR-månaderna!

Var lite av kris igår när vi skulle åka hem från Gbg... Hade nåt så vansinnigt ont så jag var totalgnällig hela tiden. Men jag höll humöret... jag menar.. vad gör det för nytta att jag e gnällig när man sitter 5 pers extra trångt i en bil och bara måste åka vidare?

Dopet blev jättefint! Lite konstig idé hade dock prällen, enligt mig. Han hade tydligen sagt att det inte GÅR att ha ett dop utan vanlig söndagsmässa först. Det resulterade såklart i att typ alla ungar som fanns med... blev otroligt rastlösa. Stora som små. Brorsonen skrek det mesta av Gudstjänsten oxå... Hade varit bra om det BARA var dop... för det hade gått så mkt smidigare.
Men hur som helst blev det bra!
Käk o tårta efter med.
Brorsan gjorde egen Gaspacho (kall grönsaks-soppa typ) kvällen innan. 4 hinkar blev det (!) för vi var ca 60 gäster.. ojoj.
Tårtan efter var huuuur fin som helst. Kommer nog lägga upp lite retucherade bilder senare.

Tavlan jag gjort blev uppskattad iallafall :) Var folk som inte trodde jag gjort den själv... men men , tji fick dom haha

Ja, och nu e jag asså hemma igen. Skönt. Det stämmer verkligen det där med Borta bra men hemma bäst.

Tjingeling på er alla!

1 kommentar:

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!