27 maj 2010

I KNOW...

Ja, jag vet... kasst , riktigt kasst med uppdateringen idag.
Eftersom vi ju kom på att det är imorrn som jag blir hämtad för att dra till GBG, så har det varit en hel del att fixa.

  • Köpa dopkläder
  • Köpa ram till tavlan
  • Köpa mer pärlor
  • Tvätta kläder
  • Tvätta skorna i maskinen
  • Packa
  • Måla tavelramen
  • Slå in paketet
  • Lägga klart o klistra 4 halvklara pärlplattor så att jag kan städa undan det tillfälligt
  • Prata med mamma om tid för hämtning
  • Snacka med syrran om vilka filmer hennes son kan vilja se på resan
  • Ladda över de filmerna på min dator
  • Installera VLC på datorn
  • Fixa naglarna
  • Kolla om mamma o brorsans tjej vill ha lite saker som jag kan ta med
  • ...och en massa andra smågrejer...
Ja... ni kanske fattar att det varit fullt upp... Men nu e allt klart iallafall. Dags för sängen. Blir upplockad 09:45 imorrn o ska då hinna köpa färd-snacks till resan innan.

Men datorn hänger som sagt med. Och internet såklart.
Blir lång resa imorrn. Dels för att syrran son har den spralliga åldern 8, men även för att min smärta kräver en bensträckare var o varannan timme...
45 mil. Gbg (eller lite utanför) here I come!

Zzzz.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!