13 maj 2010

Hej alla!


Hej!
Ja, nu finns ja återigen vid datorn... Min NYA dator!
Ja det var ju "presenten" för mig idag på vår 4-års-dag ... hihi

Jag hade fått väldigt många o fina kommentarer nu när jag loggade in här igen, vilket jag blev JÄTTEGLAD över!

Eva-Marie:
Tro mig... det var inte många som visste nåt alls. Och detta just för att jag var just: Expert på att dölja det. Jag dolde mig bakom min mask som skrattade och log, skötte mig och var fröken duktig...
Känn INTE att du är en sämre människa som inte såg! Jag såg det ju knappt själv, eftersom min mask var så påklistrad att jag trodde det var jag på riktigt.

Nu är jag verkligen kanontrött. Promenixat i över 6 timmar med shoppingen idag. Totalt slut, och smärtan har gjort sig riktigt påmind idag. Den satte igång redan efter 4 timmars vistelse utanför hemmet.Nu sitter jag som en deg här i soffan.

När vi var i Sickla passade vi på att käka på pizzerian såklart. Evigheter verkligen sen vi käkade pizza! Vedungs-eldad ugn som den bakades i...yummy säker jag bara!

Snälla, ni läsare som inte finns i sidokolumnen men som vet att jag kommenterat hos er... Skriv en kommentar om bloggadress! Publicerar inte om ni inte vill såklart.

1 kommentar:

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!