28 april 2010

Klart

Ja, det blev 7 enorma portioner köttgryta. Nu ligger en i min mage, de andra 6 i frysen. En sockerkaka står i ugnen och väntar på att älsklingen ska komma hem från jobbet (han är galen i sockerkaka...).
Jag sussade en stund, men blev väckt av telefonen. Banken ringde, och jag ser en liten ljusning i vår obefintliga ekonomi. Hoppas hoppas...

Min gamla chef ringde och ville jag skulle hälsa på. Ska göra det nån dag. Har lite att prata om oxå med henne. Men det blir säkert bra när den dagen kommer.

Har följt doktorns tips om att dricka massor efter kontraströntgen igår. Verkar som jag sluppit den fruktade förstoppningen som brukar komma efter, och det är med säkerhet mitt vätskeintags förtjänst.

Vet inte vad jag ska skriva riktigt. Känner mig lite depp. Lite nere. Längtan efter positivare vardag med mindre strul och problem.
Kollar rundor på nätet. Spelat meningslösa spel... ja, inte mkt mer.
Slö.

See ya

2 kommentarer:

  1. Oj vad du har gjort massor idag. Jag är glad att jag lagade tortilla till ungarna. Haha.

    Hejar på dig för en positiv dag imorgon. :D

    SvaraRadera
  2. Läser ofta, skriver inte alltid kommentar. Ville bara säga det. Ha det gott

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!