1 april 2010

Äntligen!

Äntligen är den klar! Anmälan till LÖF. Om felbehandling i vården.
Hållt på med den huuuur länge som helst ju. Sammanfattat journaler, läkare, mediciner. Men nu e allt klart!

Ska bara läggas på lådan. Måste köpa en bunt frimärken,för det blev ju ett gäng papper...

Älsklingen e på G hem från jobbet. Jag har diskat lite o fixat.
Scannat en massa foton har jag med.

Imorrn e det... Långfredag.
Idag e det SKÄRTORSDAG! (fast vi har inte fått en enda unge som ringt på dörren efter godis...)

3 kommentarer:

  1. Skönt det låter!

    Vi har heller inte haft en enda kärring hos oss. Konstigt, kanske det inte är poppis längre. Önskar dig en glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Vilket jobb du har gjort! Hoppas det går bra. Vad händer efter att man har gjort en sån där anmälan, undrar nyfiken i en strut...

    Ha en glad påsk!

    SvaraRadera
  3. Vilket jobb du har gjort! Jag är verkligen görimpad! Får man vara nyfiken och fråga vad som händer sen liksom efter att man skickat in en sån anmälan?
    Lycka till med det alla fall och hoppas att alla som gör såna anmälningar blir lyssnade på.
    Här ute i buschen där jag bor är det aldrig några påskkärringar men det kan jag sakna faktiskt. Jag tyckte det var kul inne i stan att få såna påhälsningar.
    Hm... fast nu får vi ju ha allt påskgodis för oss själva - det är rätt bra det med :-)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!