21 april 2010

21 april kl 13:20

* Vilken svordom använder du mest? Fan eller Skit

* Äger du en iPod? Nope

* Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 08:00, men används sällan

* Var köper du dina matvaror ifrån? Ica

* Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden. Är för kräsen om andra ska ta på mig

* Vilken var den senaste filmen du såg och med vem? Twilight med älsklingen

* Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Med en vän. Mindre rörigt :)

* Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror såklart hur mkt jag vunnit! 25kr=nu trisslott. 1 miljon= div. prylar efter lån är betalda o jag flyttat ;)

* Har någon någonsin kallat dig lat? Tror jag nog... men mest kallar jag mig själv det i förakt

* Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Har gjort. Nu tar jag de för att sova överhuvudtaget. Inte snabbare, utan för att kunna..

* Bästa låten just nu? Absolut ingen aning!

* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja, mamma

* När var senast någon stötte på dig? Oj. Tror det måste va när jag o älsklingen blev tillsammans. Jag slutar vara uppmärksam på sånt när jag redan har ett förhållande.

* Vad åt du till middag senast? Kuckling med ris

* Använder du huvtröjor? Japp

* Kan du vissla? Jajamensan

* Vem var den senaste som ringde dig? Nån som ville köpa nåt från anonsen på Blocket

* Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergochdalbanan såklart!

* Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Inser att sånt finns överallt, men kan inte peka på nån som gör det

* Vilket riktnummer befinner du dig i? 08

* Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, och det gör jag ännu

* Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Oj, nja, inte så stort. Men det har de sedvanliga kläd och elektronik-butikerna iallafall

* Hur många syskon har du? 4 (1 syster, 3 bröder)

* Är du blyg inför det motsatta könet? Njaee.. Nä, jag e väl blyg för alla innan jag känner dom tillräckligt bra

* Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen

* När flög du senast? I oktober, hem från Spanien-semestern

* Hur många stolar står kring ditt köksbord? Har inget köksbord. Istället liknande bar-bänk med 2 höga pallar

* Läser du för skojs skull? Absolut! Kan inte tänka mig ett liv utan att läsa! Vare sig det är böcker eller bloggar eller artiklar

* Pratar du några andra språk? Engelska bara. Usel på att lära mig nya språk. Engelskan gick bra pga att jag bott utomlands. Lätt

* Diskar du din egen disk? Diskmaskinen gör det mesta, men ja, jag diskar själv...kastruller mm som inte går in i maskinen

* Har du gråtit offentligt? *Tänka tänka* Inte typ på stan eller så, men inför andra människor i tex grupp eller vänner/älskling

* Har du en stationär dator eller en laptop? Liten laptop

* Försöker du alltid lära dig nya saker? Lär mig intressanta saker hela tiden. Med stort nöje!

* Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja. Vill ha en tatuering på vänster underarm, samt en anchor på högra långfingret

* Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Beror på vad dejten är. Mysigt när nån skämmer bort en, men lika mysigt att skämma bort honom ibland oxå

* Kan du kasta macka? Japp

* Vad har du med dig in på bion? Dricka utan kolsyra och godis

* Har du dejtat någon av en annan religion? Jag är kristen, och har dejtat folk som inte är det

* Vad har du för väder? Väldigt grått. Nyss snöade det, men det är uppehåll nu

* Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Bild, Musik och Akutsjukvård. Kan omöjligt välja bara ett

* Gillar du att flyga? Ja, jag tycker om känslan. Men jag tycker inte om små hårda säten...

* Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Vettiga värderingar som håller

* Vilken är din favoritdrink? Frozen strawberry daqiuri (stavas det så?) och Piña Colada

* Gillar du din boende-situation? Det duger. Men skulle mer än gärna bo bättre

* Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Många! Helst mellan 8 och 10 timmar. Absolut inte mindre än 6 iallafall

* Är dina dagar fullbokade och stressiga? Fullbokade? -Nej. Stressiga? Oftast känner jag mig stressad, fast jag inte har nån riktig anledning

* Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Inte alls. Har varit i det träsket, och tänker inte gå tillbaka till det

* Hur gammal blir du nästa födelsedag? 31 (uuuggghhh... påminn mig inte tack!)

* Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Minns inte. Jag blir sällan arg. Istället blir jag irriterad. Vet inte vem jag blev det på sist

* Vad var det senaste du åt? Knäckemackor med kaviar

* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Samma

* Vad heter du i andranamn: Sofie

* Gillar du senap? Till vissa saker e det gott

* Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Inget. Jag försöker bara stå ut. Det går ju över.

* Tycker du om att krama folk? Beror på vem. Älsklingen kramar jag självklart med glädje. Vissa vänner med. Men annars har jag svårt att tycka om det. Snabba kramar är dock mer ok då

* Äger du en digitalkamera? Ja, en finfin rosa :P (såklart!)

* Senaste sms:et: Hej Såg din annons på blocket...blablablablaba

* Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja! Då kan jag inte slappna av förrän det ringt. Svårt att göra annat om man måste passa telefonen...

* Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Inte många. Nån enstaka har fått det. Minns inte vad den hette, men det var en biografi såklart

* Tycker du att du är attraktiv? Ibland, ibland inte

* Vad är du allergisk mot? Pollen och vissa läkemedel

* Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Absolut inte!

* Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Så många som möjligt i min lista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!