17 mars 2010

Ni glömmer väl inte???

Ja, ni kollar väl in i min ViktigtAvMezza-blogg ibland???
Jag har 19 inlägg där nu, tagna från gamla bloggen samt lite från denna.
Fyller på med jämna mellanrum...

Sen har jag faktiskt.... börjat klura lite på ännu en blogg... där det enbart kommer skrivas in gamla dagboksanteckningar. Alltså inget som jag skrivit i dagsläget, men taget från nån av mina mängder av dagböcker jag skrivit för hand.
Har dagböcker från hela min psyk-tid... och från tiden innan... ätstörningar, destruktivitet, inläggninigar, behandlingshem osv...
Kommer kommentera de inlägg jag skriver in på datorn om jag känner för det.
Låter det intressant?

Men, den e som sagt inte riktigt klar än...

1 kommentar:

  1. Ärligt talat så ha5r jag inte tittat in där på evigheter. :s

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!