10 mars 2010

Har börjat så smått

Ja, jag har lagt in ett första inlägg i bloggen: VIKTIGT AV MEZZA.
Det är ett inlägg om hur vansinnig psykiatrin kan vara. Inlägget blev (när det var aktuellt) även publicerat på Psykiatrin.blogg.se

Ja, annars då?
Sovit sådär inatt, men det va ju lixom inte oväntat... med tanke på hur mkt jag sov igår.
Dock har jag haft halsbränna hela natten, magkatarr-känsla dessutom... ni vetdet där hemska suget i magen som gör att man mår illa nästan.
Inga mag-piller har jag kvar heller... menmen... skitsamma.

Usch, det känns som attjag bara gnäller!

Positivt:
Solen skiner! Wihoooo!!!!
Jag har fått en uppföljningstid hos min gamla terapeut (som jag slutade hos 15 dec -09). Den 29 mars ska jag dit. Åh vad jag saknar henne!

Ja, det va iallafall 2 positiva saker jag kom på just nu :)

Ska nog fortsätta med viktigtavmezza-bloggen nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!