12 mars 2010

Fundersam!

Asså... är det nån speciell fredag idag???
Statistiken visar lägsta siffror på evigheter... är det bara jag som bloggar o e inne på nätet idag???
Facebook e dött... bloggarna orörda (mestadels)...
De enda kommentarerna man ser på fejjan är "fredagsmys" eller "ett glas rött till pizzan".

Hmm... nä, här har det fixats med viktiga bloggen, lite med denna, en annan grej och så en massa dataskrivande...

Blir tidigt i säng idag... om inte grannen bestämmer sig att braka loss med festandet heeeeela natten. Han har verkkligen fest VARJE helg.. När förra grannarna bodde där, hörde vi inte nåt alls även om deras tv och stereo stod på med hög volym. Nu hörs en massa, så jag undrar hur högt han egentligen har det där nere hos sig :S

Jaja.. tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Jag är här idag alla fall, idag är det lördag.
    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Jag har inte varit online på länge känns det som. Jag har jobbat och då brukar det inte blir så mycket skrivande.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!