20 mars 2010

Får väl skriva lite...

Ja, det har verkligen iinte hänt mkt i detta hushållet idag, men ändå har jag knappt bloggat (som ni ser).
Vi har kollat på Avatar. 1/3 in i filmen får vi ett sånt oooootroligt lördags-mys-sug! Ner till ICA och sen upp igen. Fram med glassen och på med filmen igen ;)
Åt tills jag trodde det skulle spruta ur näsan haha. Nämen allvarligt... Gillar CárteDors CinnamonWaffle-kola-glass...Men när vi mumsat i oss paketet var det liiiite för mkt för mig. Fick anstränga mig för att det inte skulle komma upp igen i form av bristfällig magmun.. (asså den som inte funkar på mig, och ska hålla kvar maten i magen).
Satt pall stilla resten av filmen och klarade mig hyfsat utan uppstötningar (groose I know..).

Sen har vi bara slappat. Klappat katten, snackat filmer osv. Nu va älsklingen hungrig, så köttgrytan är upptinad och pastan kokar. Jag är fortfarande mätt :S

See Ya folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!