9 februari 2010

Wierdo!!

När man som jag har en missbrukarpersonlighet är det alldeles för lätt att hamna i fel tankebanor.
Eftersom jag mår som jag gör, dvs illa som fan, så kommer bla det destruktiva till mig med kraft. Men jag har ju slutat skära mig o så, och därför letar min bångstyriga skalle vidare efter andra lösningar.

Den (min skalle asså) kom på en idé.
Om jag ser till att bli kanonberoende av benzo igen! Ja vad fantastiskt! (öööhrrum...) Då skulle ju ångesten försvinna med benzon, OCH jag skulle göra mig illa genom att vara tvungen att genomlida den totalt vidriga avgiftningen igen!

Men HALLÅ!!! Hör ni hur det låter? Snacka om att leta efter dumheter!
Jag vet hur jag funkar, så även om min knasiga ångestföljare (läs Hjärnan) ger mig detta förslag, så ser jag ju igenom det.
För på samma sätt startade jag anorexin för 10 år sen drygt. Genom att skapa mig en situation som jag visste att jag inte kunde komma ur utan seriös hjälp och en massa slit.

Djupt rotat destruktivt beteende? Nähääää... inte alls!

Suck, jag blir så trött på mig ibland.

Är det fler än jag som är såhär i sin skalle? Jag känner mig så urbota korkad när jag inser vad jag håller på med i tankarna. Vem kommer ens på idén till sånthär...

Mezza gör det bevisligen..

2 kommentarer:

  1. Min hjärna kan också spela med ett spratt och tänka en massa sjuka idéer. Du är inte ensam. Vissa saker genomför jag, tyvärr.

    SvaraRadera
  2. jag har också tänkt hel fel tankar, men på ett annat sätt än du, jag gick på kbt behandling, det bästa som hänt, jag fick lära mig att tänka rätt, och framför allt känna igen de felaktiga tankarna.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!