12 februari 2010

Tack

Tack för fina kommentarer... för er omtanke och för att ni tycker att jag ger här i bloggen även om jag mår skit.

Hemkommen från centrum nu... det är ju konstigt vad man kan hitta på för att man måste köpa cigg... Vi brukar verkligen inte ha det knapert ekonomiskt, men i o med att jag inte fick studiemedel, så blev det en rejäl krash.
Så jag har pantat guld jag inte kan ha (ring som va alldeles för liten) , växlat in alla småmynt på banken och utnyttjat KICKS-bonusen för att kunna köpa schampo.

Det blev över 400 spänn i kontanter, så nu har jag köpt yoggi, mjölk och en limpa cigg. Ciggen va såklart viktigast :S
Men nu finns det tills jag får pensionen igen iallafall.
Övrig mat har vi hemma, det va bara mejerierna som behövdes.

Går med nån slags förhoppning om att det ska bli bättre i skallen så jag slipper lägga in mig. Men jag vet inte hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!