11 februari 2010

Sol

Jag somnade om några timmar... SKÖNT! Det behövdes verkligen känner jag nu! Gick o la mig för att hantera ångesten, vaknade utvilad och på betydligt mer avslappnat sätt!
Riktigt bra.
Hoppas bara det håller i sig ett tag iallafall.

Solen strålar. Skönt och vackert. Dock farligt... det rasar isblock från taket och dom har gått ut med varningar om att man inte får -på några villkor- gå ut på balkonger eller på avspärrade områden. Det förstår jag. Isen är mellan 10 och 30 cm på taket :S Fy föra att få det i skallen...

2 kommentarer:

  1. Härligt med lite sol:)
    Var rädd om dig vännen!

    Varm kram!

    SvaraRadera
  2. Skönt att det känns lite bättre efter att ha fått sova en stund.

    Nä såna isblock skulle jag inte heller vilja ha i huvudet.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!