3 februari 2010

Pain

Smärtan har inte varit att leka med nu ett tag, men inatt tog det mesta priset!
All gråt igår gjorde att jag spände mig nåt så vannsinnigt.Jag får alltid extrem huvudvärk när jag gråtit, just för spänningarna... men igår var inte det tillräckligt.
Spänningarna hade satt sig i kroppen oxå, och fastän jag låg o typ var död i sängen av huvudvärken, så spände jag mig en massa.

Resultatet blev att jag inte sovit alls bra inatt för smärtan i hela kroppen.
Värst är dock min vänsterfot. Jag kan inte stödja på den vettigt, jag kan inte sträcka eller böja den... Inget är svullet eller så, men det gör förbannat ont. Kan stödja på den om den är helt rak, men annars e det skit.
Har en skarp teori om vad det beror på. Jag har ju inte stukat den eller nåt, men däremot tycker mina fötter INTE om att gå i snö-modd! Det är inget stabilt underlag och för var steg så glider ju fötterna hit o dit...
Så nu är det...aj aj aj...

Dessutom har det blivit lite liknande i vänster handled. Det vet jag däremot inte vad det beror på :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!