9 februari 2010

Morrn morrn

Blev knas med sömnen inatt med. Klarvaken lite efter kl 4... men vid 6-tiden lyckades jag iallafall slumra till lite.
Det va länge sen jag hade såna sömnsvårigheter. Skit att de ska börja igen just nu. Sömnbrist innebär typ katastrof hos fröken Mezza nämligen.

Ska iväg på ett akutbesök hos smärtläkaren idag. Sprutor... japp. det blir definitivt i vänsterfoten, kanske i knäna och definitivt i iallafall vänster armbåge eller handled.
Antar att ni vet vad som då kommer. Just det. Förlamning. Så skönt (enda ggn jag är befriad från smärta!) men tyvärr blir det nog inte så mkt bloggande o sånt...

Måste bara säga... Jag tycker det är så roligt med er som addat mig på msn! Igår va det lite snack där och ... ja det va kanon helt enkelt! Även om samtalsämnena inte alltid var de roligaste, så var det verkligen häftigt. Det va lixom som att mer få "närmre" och mer förtroende-aktig kontakt.
Underbart! Ni är underbara!

3 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Oj jag hittade din sida igenom att snoka...
    Tyckte den var informativ och lagom.

    Jag är 31 stax 32...har sedan separationen vi gjorde fått fram en helt annan person med stora psykiska problem tydligen...Lol självironin är det inget fel på är jag rädd och lite störd kan jag hålla med om att jag är...Lol

    Hoppas du går in och läser på min sida med!

    Kram M

    SvaraRadera
  2. hej: sv ok, men då förstår jag. Inget trevligt att inte kunna snacka på så länge :/
    biverkningar e inte roligt :(

    ja får bra ångesteffekt av dom däremot, får nästan inga biverkningar.. än.. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för pratstunden även om det inte var ett roligt slut. Men knivarna är inlämnade idag. Alla som jag hade.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!